Friday 30 September 2011

jom main !

Pilih bulan korang lahir:
Januari -Aku cinta
Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku sepak
Jun - Aku terkentot depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar



Pilih hari (nombor) korang lahir:

1 - mak aku
2 - komputer aku
3 - kereta jiran aku
4 - kucing
5 - kerusi
6 - gangster
7 - henfon aku
8 - kawan baik aku
9 - cikgu
10 - semut
11 - pisang
12 - polis
13 - buku
14 - patung barbie
15 - lembu
16 - makcik aku
17 - radio
18 - tv
19 - makcik kantin
20 - kasut sekolah
21 - upin dan ipin
22 - Siti Nurhaliza
23 - tupai
24 - Christiano Ronaldo
25 - buku teks
26 - kawan aku
27 - unta
28 - meja
29 - orang gila
30 - taylor swift
31 - awek cun



Pilih warna baju yang korang pakai:

Putih - sebab aku perasan cantik
Hitam - sebab aku gila
Pink - sebab aku suka single
Merah - sebab mak aku suruh
Biru - sebab aku tak tahan
Hijau - sebab aku baik hati
Ungu - sebab aku semangat
Kelabu - sebab bomoh suruh
Kuning - sebab aku dalam pertandingan
Oren - sebab aku sakit hati
Coklat - sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - sebab aku fikir aku hebat
 
aku punya : AKU BELASAH TAYLOR SWIFT SEBAB MAK AKU SURUH
huahuahua ! jangan memain , taylor swift aku belasah yawww !
 
adios :)
 

2 comments:

cha zainol said...

aku terkentut depan lembu sebab aku baik hati? waaaaaaaaaaa. apakah. aku sopan kot.

Unknown said...

Советую- индивидуалки Москвы с отзывами Сексуальная и до безумия темпераментная красотка!! Предлагаю отличный секс и приятное общение! Есть выезд или приглашу к себе!