Saturday 3 September 2011

TRIYA !

Assalamualaikum ! (:


hai hai hai koraaangg !
muahahaha
apaa macam rayaaa
ada yang makan sampai pengsan tak ?
*aku ler tuh =='

pagi pagi raya rumah yang pertama oke lagi
aku bantai sampai licin
rumah kedua pun oryteeee lagi !
kering air rumah makcik tuh aku minum
rumah ketiga and seterusnya asyik dok pi carik bilik air jee >.<
makan tak hingat duniaaa doe !

ahkak beloggg xD

pergi raya rumah ahkak beloggg sorang neyhh
dapat sepulohhh hinggeettt weeyyhhhh !
*adooooo orang lain dapat lima puloh hengget tak heran pun =='

disebabkan tuan empunya blog nie dah menyedekahkan sepuloh hinggit, mari terjah blognyaaa :)


HAAAAAA !
gambar kat atas nie pulak pendapatan gua untuk bulan syawal neyh
muehehe ada lah berkeping keping tuh
tapi tak semasyuk budak kecik tahu tak ?!
cis , budak kecik lagi masyuk dari aku
hasil pengepauan mereka di bulan syawal beriban riban >.<

apaaa lagi lepas nie masing masing pegi la rompak budak kecik
dorang tengah masyuk tuh HAHA !

sobs3 nie ar tahun last aku kutip duit raya
rasanya la ?
lepas nie dah 18 tahun , sape jea nak bagi duit raya kat aku yang dah tua bangka nie
melainkan kalau aku dress up ala ala cam budak kecik bawah nie en , beriban riban orang bagi aku duit raya

cutenyeeeewwww ;D

tahun nie sempat jugak laa menyinggah dua tiga rumah member2 aku nak pi kutip duit raya
huahua !
ingat kan tak sempat nak jejalan raya sebab nak trial dah kot
bukak sekolah nie terus trial
haa mampuihhhhh~




dara pingitan ! agaga nak borang ngorat mintak kat aku !





tamat lah sudah kisah raya aku tahun nie
masa untuk kira duit raya , eh silap ! masa untuk baca buku
muehehehe ;D

good luck kepada sesiapa yang ada exam tuh
tak kesah la UPSR ke PMR ke SPM ke
go koraangg ! :)

ouh lupa, kalau ada open houseee jemput aku !
insyaAllah kalau bab2 makan nie aku mesti datang punya HIK2

adios! (:

1 comment:

sYafIk-wAy said...

selamat hari raya weh !