Wednesday 4 May 2011

I'M NOT FEELING GAY

Assalamualaikum! (:

nampak tak aku taip BESAU BESAU tuhh

meaning of gay : Gay traditionally means "happy", but in Modern English it also means homosexual. This meaning is more common now. The word "gay" describes a person who is sexually atracted to people of the same sex instead of the opposite sex.
 
 
I'AM NOT FEELING GAY TODAY !


ada banyak makna gay sebenarnya
tapi gay yang aku maksud kan sekarang nie is "happy" oke?
not "gay yang homoseksual" tuh!~
hak3

why am I not feeling gay or not feeling happy today?
sila lihat dialog di bawah

aku : wey hari sabtu nie training taekwondo buat dekat gym. jom pergi? tahu la kau dah black belt, jom ar teman aku?
kawan : *buat muka tembok macam aku tak bercakap dengan dia.
aku : wey kau dengar tak apa aku cakap nie? jom la teman aku.
kawan : *masih dengan muka temboknya yang macam tak dengar apa-apa.
aku : hisssssshh! *sambil memalingkan muka terus blah dari berhadapan dengan dia
kawan : laa wey merajuk ke? wey cakap ar apa kau nak cakap tadik?

bila aku dah sakit hati baru terhegeh-hegeh nak tanya apa aku cakap
selepas dari kejadian itu, sampai aku pulang dari sekolah aku tak cakap dengan dia
teros hilang mood aku the whole day =='
waish sakit hati kot?
aku cakap elok-elok, dengan nada yang mesra-mesra itik, dia boleh buat tak tahu?
whaaat zeee hell laaa~
kalau korang sakit hati tak kalau jadik macam tuh?

sakit bukan?

HAHA. yea la sebab kita cakap elok-elok kan
lain la kalau dok mencarut-carut ke, eii! bengang den~
lepas tuh boleh pulak buat muka innocent
bertamba-tambah berasap la aku nie


conclusionnya : hari ini kita belajar makna perkataan gay, serta notes to those yang selalu buat cenggini (muka tembok bila orang tengah bercakap) jussst HENTIKAN. kerana sungguh menyakitkan hati bila perkara sebegini sering berlaku

focus apabila seseorang itu sedang bercakap anda. terimas :|

adios!(:




5 comments:

Abu Bagi said...

hahaha.. ilmu, tapi tak nak la pakai perkataan tu dlm perbualan seharian..hahaha
pelik je..:)

sudeh said...

HAHA. better DONT! hehee. pompuan guna tak pe, tapi kalau lelaki yang guna, err, lain dah maknanya if orang tak tahu yang gay nie ada banyak makna~ HAK2

Khairi Fakhri said...

so ur not gay? fuhh.. nasib baik~ hahahaha

Abu Bagi said...

no it still pelik jugak even pompuan pun yg guna..hahaha..:P

sudeh said...

keyri : haha yea bukan gay! (:
abu : HAHA ;D