Monday 2 May 2011

teruja

Assalamualaikum! (:


lama tak update blog nie
dah jadik sarang labah-labah dah kot?
muahaha!


today punya entry nie aku saja-saja jea kot update cuz tak ada benda yang lagi bermanfaat dah nak buat selain buat entry merapu nie ;D
just nak kongsi rasa keterujaan & apa yang aku minat
hee~


aku selalu dok bukak channel MTV kat rumah aku tuh
time makan ke, bosan ke, selalu jea bukak MTV
sampai adik-adik aku dok bising 
"akak, tak ada cerita lain ke nak pasang?"
hee~


MTV nie banyak update pasal lagu-lagu latest+video clip hot-hot
ada satu hari tuh aku bukak, sekali ternampak video clip nie



OMJAAAAAYYY~!
terus teruja tengok video dia
aku cam terasa nak move jea bila dengar lagu dia + tengok video dia
video clip dia sangat style *pada aku la
sebab aku memang minat tengok benda-benda menari-nari nie hakhak
tapi malang sekali aku nie mempunyai kaki kayu yang sangat payah untuk dilentur
hikhik

agak-agak if korang ada masa terluang, bukak la channel 708 @ 8tv pukul 9.30 malam
aku selalu tengok cerita nie
SHOWDOWN 2011




nie bukan cerita actually, tapi dance competition
sangaaaat cool!
budak-budak umur 12 tahun pun ada yang masuk competition nie
tahun nie punya competition aku tak tahu la best ke tak
tapi tahun lepas punya competition memang superb laa wa cakap lu~
hihi!


showdown 2010 champion (:

if ada masa, korang tengok & nilai sendiri la macam mana diorang punya dance
if tak nak tengok pun tak mengapa :)

adios!(:



No comments: