Thursday 7 April 2011

mari membunuh berjemaah!

assalamualaikum!

hee~
mari membunuh berjemaah!
jeng jeng jenggg!
bunuh apa?
niee hahh nak tunjuk
mari lihat apa yang aku bunuh tadik!


alat-alat untuk membunuh! haha!

JENG JENG JENG

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||



HAA!
nie la yang aku bunuh tadik
haha!
bukan bunuh actually, tapi BEDAH!
yeaahh! aku memang suka bedah membedah neyh
bagi kat aku jea hancus la nyawa korang
hwahwahwa!



ada kawan aku sorang nie hampir menitiskan air mata dek kerana kesian melihat tikus ini sebegini rupa
huk2 sabar yea kawan ;DD


masa untuk membedah! keh3



ini lah rupa tikus tersebut setelah disiat kulitnya *waish ganasnya aku nak siat2 huk!



ini ialah organ-organ dalamannya,usus,jantong,limpa segala macam benda kui3


bedah membedah nie actually pertandingan sempena bulan science and mathematics!
kat atas tuh la hasilnya setelah dibedah baekpunya!
ngahaha~

aku tak confident jea macam nak menang cuz kiteorang bedah main hentam saja
hampir lunyai tikus itu
keh3

best jugak la bedah bedah nie
first time woot~
hee dah boleh jadik surgeon dah
siapa nak aku bedah dia angkat kaki?!
ohh tidakk.
sudah semestinya lah tak ada siapa pun angkat kan?
tak ada siapa yang rela nyawa nya terkorban ditangan aku
wakaka! ;DD

bedah tikus tuh dibuat after pulang sekolah about 1.50 o'clock macam tuh
habis tuh pukul 3 lebih & at the same time aku ada friendly match dengan smk taman tasik
waisshh memang sompaaat!
balik tuh kibut aku
makan pun tak sempat
kebulooqq aku!




nie ada video siket aku hamek tadik
guna camera chokia jea tuh pasal la gamba pun chokia *low quality
huk!
kenapa video aku setengah jea?
because sampai dekat part nak shoot tuh boleh pulak camera aku cakap memory full *camera boleh bercakap o.O hehe
what the aku cakap =,=
sebab tuh la sampai part nak shoot jea

aku main tadi sumpah underpressure
waishh sangat tertekan
hati nie dok berzikir jea (mencarut) =='

huk, itu jea update for today
hee~
adios!(:

No comments: