Sunday 3 April 2011

aku lesbo?

jeng jeng jeng!
haha!
kenapa aku tulis tajuk sebegitu rupa?
ini kisahnya

semalam lepas pulang tusyen, nur afiqah (pyka zazau) belanja aku makang!
dia kata nak belanja as hadiah birthday la
dia bawak aku pegy makang dekat secret recipe dekat bandar baru ampang


aku tak biasa makang kat secret nie
orang-orang kaya jea kot makan sini 
aku nie orang tak berduet sangat -,-
hik2!

aku teringin nak makan cake dengan brownies kat sini
aku order oreo cheese cake & carrot brownies
pyka laks oder kids spaghetti bolognese
& two ice lemon tea for both of us! (:


oreo cheese cake! 


ice lemon tea!



carrot brownies! 


kids spaghetti bolognese!

lepas makanan dah sampai, makanggg lahh
tunggu apo laghii ;p

sungguh yummy!
aku suka gila carrot brownies tuh
sangat sodaaaaapp!

time tengah makan-makan tuh, sambil-sambil kiteorang snap picture




dah lapo sangat, garfu pun jadilaahh ;p


nie carrot brownies! sodap gila 

muka kelaparan jea pyka nie


time tengah dok syok-syok bergumbira, gelak2 kat situh
ada lah dalam 2 3 couple kat situh tengah mencekik
aku sedar macam dorang pandang-pandang kiteorang tao
aku tak tau kenapa diorang dok usha kiteorang men suap-suap, amek gambo together-gether, gelak-gelak
dorang usha kiteorang nie macam semacam jea
agaknye dorang nie ingat kiteorang nie LESBO kot?
bhaha!
OMG-NESS
lesbo? what the =='
sungguh lah sangat tidak benar!
kami bukan lesbo yea
BUKAN! :D






pas dah konyang, dah boley bayar dah
semua nya ditanggung beres oleh cik pyka kita neyh


:D

terimas sangat-sangt pykaa cuz belanja sudeh nie
i have such a pleasant time with you
insyaallah nanti birthday pyka, sudeh belanja pyka mencekik kat tempat laen pulak okiess?
nah love love banyak banyak 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !!

adios!(:

No comments: