Saturday 23 April 2011

netball MSSD part 2

Assalamualaikum :)

today is saturday, well, happy saturday guys!
huk, patut nya entry nie aku update semalam
tapi yesterday was a very tired and hard day
so today jea la update

netball MSSD nie berlangsung 3 hari
second day under 18 punya category
alhamdulillah kami melayakkan diri ke semi-final




time game nie padang lecak gila
kalau pakai sport's shoes biasa, memang habis laa
so masing-masing pun pakai boot
masing-masing nak pinjam kat 'abe' (buah hati) masing-masing
muahaha
aku jea yang tak ada 'abe' :(



 
third day kiteorang datang lagi cuz dapat pegi semi-final
yeehaaaa~






tadik terjumpa member-member aku dari sekolah lain
ada sorang member aku nie, memang dari sekolah rendah aku kawan baik dengan dia
tapi masuk sekolah menengah aku pindah sekolah lain, dia pun sekolah lain

dia nie PEREMPUAN oke
tapi appearance dia sumpah macam lelaki
dengan rambut pendek bagai
muahaha ;D


after all the hard effort, alhamdulillah we've got second place on this tournament
well, kira oke la dari tak ada kan?
maybe tak ada rezeki for this year nak jadi champion lagi
good job guys!
sayaaang korangg haha
korang main that day memang supeeerrbb~ :)



fuhh~ banyak gambar kot kat entry nie
muahaha tak ada nak bebel panjang-panjang
heee~ well nie last year main netball nie
lepas nie dah keluar dari sekolah nie tak tao lagi la main ke tak sports nie :|

seminggu tinggal buku
waishh habis result aku
mesti gempak dengan warna merah penuh dalam report card
haha ;D

adios!(:

No comments: