Friday 25 March 2011

mereka hot ♥

hari ini aku terlebih rajin sikit nak update blog dari membaca buku
*hati kata : sedar sikit deh kau tuh nak spm -,-


hee~
kat bawah nie sume list blogger yang famous-famous and aku suka gila baca blog diorang
supeeercool tao!

kekadang aku tengah moody-moody, bosan-bosan, baca blog diorang nie boley buat aku cheer up balik
keh2
korang cuba la try test baca blog diorang nie
supeeercool! ;p

*click pada gambar untuk ke blog mereka




ini blog cikepal!
suka bukak blog nie baca
banyak story & bnyk info
banyak info psl shopping online, shawl apa semua
cerita-cerita pasal hot setap (hot stuff) pun banyaak
and and suka tengok dress up dia
hee i likeee~ ♥



ini belog saya!
keh2
bukan blog aku lah
hanis zalikha punya blog
link blog dia sebegitu rupa, hehe
super LAWA~
she is an artist
and sangat sangat famous
korang mesti kenal dia kann
kat blog dia banyak story about her life la
banyak pic gak
best! likee jugaakk 




nie blog kyoo reza
blog nie pun suka baca
kira kalau tiap-tiap kali "meluncur" mesti meluncur usha blog dia
banyak cerita-cerita best jugak la
lawak-lawak
kekadang baca tegolek-golek jugak la gelak, haha
he is very up to dateee~
dia ada tunjuk banyak cara pasal penjagaan diri seorang lelaki
pasal rambut, muka, semua-semua lah
keh2
dia nie pun rajin dok edit gamba dia
super semart!
siyes, cuba usha blog dia kalau tak caye
i very the like this blog ♥ ♥ *b.i aku tunggang langgang -,-
and and blog dia penah keluar kat dalam majalah remaja
famousss youu xD




haaa nie blog maria elena!
suka yaw baca blog dia
and and suka tengok video dia
english dia, perggh! tip top!
*my mum said i should learn english from her, hukk
video dia banyak yang lawak-lawak
even sometimes ada yang lebel kan dia nie gedik and yang seangkatan dengan nya
tp bg aku, tak kot? 
suka jea aku tengok
gelak guling-guling agy usha video dia kat youtube
very the spontan!
sukaaa! ♥ ♥


aku suka usha-usha blog-blog diorang nie
besst~
heee kira bila online mesti nak baca diorang punya update
i gain a lot of information from their blog
lagi sekali aku nak cakap, i likeeeeeee! ♥
& supercool!
adios!(:

4 comments:

Unknown said...

ceh siot kyoo reza follow dia hahahha

sudeh said...

bhahaha!
bkn aku yg suroh haa
ikhlas dari hati kot?
huk!
cube la try pi comment2 at blog dia
dia tak sombong laa
heee~
dia supercool!~

kyoo reza said...

thanks..tharu sbb update bout my bloggie tuh..
^^

sudeh said...

kyoo : hee~ welcomeee! siyezz sudeh mmg suka baca blog kyoo, lalala ;p