Wednesday 30 March 2011

aku tujuh belas

Assalamualaikum kawan!
ape khabaq?
kui2

first sekali, aku nak cakap terimas sangat-sangat to those yang ingt bufday aku
ada kawan aku sorang nie yang bernama ahza, sanggup tunggu pukul 12 mlm nak wish aku kat facebook
haha. terima kaseh kawan (:
jasa mu dikenangggg. ghee~
nah aku bagi love banyak-banyak nahh
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

ta payah lah nak bagi hadiah bagai
wish pun dah sangat-sangat aku appriciate!
tp kalau nak bg pun boleeeyyy ;p
terima kasih kawaaann :) *lagi skali


oke oke dah la tuh bagi pendahuluan
nie nak masuk isi nie hahh *practice untuk karangan spm, lalala


tadik lepas habis sekolah kiteorang beramai-ramai serbu pizza hut ampang point
mencekik la kat situh apaa lagi kaan
keh2
kitaorang makan-makan nie cuz nak celebrate birthday aku, ahza dan illy
birthday kitaorang sama bulan tapi tarikh lain-lain
tengok kat older post, aku ada buat entry pasal birthday ahza&illy neyh


nie hah thai supreme!
*eh ye ke thai supreme? aku tak biasa makan kat pizza hut -,-
hee~
aku tong-tong (kongsi) dengan fah
tapi duit sendirian berhad yea
tade yang nak belanja

thai supreme nie lazaaaat yaw!
aku makan dua keping jea dah sangkot dah
hik2 konyangg den!

time mencekik semua khusyuk je
masing-masing lapo
pas dah mencekik, semua dok possing2 maot punya depan camera










pulang dari makan nan dorang nie, kawan aku ajak keluar jap
dia kata dia nak blanje
gy karoke dengan kawan-kawan dia
aku on jea, haha
tp aku tak karoke ler, peruts dah buncet
nak melalak apanya
bhahaha dok tepi je sudah -,-

nie hadiah si pipa bagi!
terimas fahh
sangat-sangat aku hargai
nnty aku gantung kat bilikk ekhhh

pape pun, tengs cuz buat aku happy wahai kawan-kawankuh
*cehh haha
lalala adios!(:

p/s : tadik aku bukak blog kyoo reza. dia update blog dia pasal aku. waissshh! haha!! sebenarnya aku hampir terkena histeria time baca blog dia tadik. kalau tak caye cuba tnya ibu aku, dah macam apa dah anak dara dia neh. bhahaha! sumpah excited! sbb aku dah lama baca blog dia, tapi diam-diam jek la. sekarang nie dia dok reply-reply comment aku kat blog, waish suka nyaahh! hee!~ *gediknya aku -,- macam artis jea dia neyh kaann ;p pape pun,tengs jugak kyoo cuz buat entry terima kasih sudeh tuh! wink2!!

2 comments:

kyoo reza said...

hahaha :p

sudeh said...

bhahaha! ghee~ hormon excited terlebey =.='