Friday 25 March 2011

kau berani ke kau jujur?


truth or dare.
haha.
aku main nie tadi kat sekolah.
hee~
aku tak penah main game nie sebelum nie.
tak ada sape pernah ajar pun
kui2
aku keblurran time dorang ajak aku main game nie.
sumpah kiteorang gelak2 gila babi time main game nie.

huu~
tau tak game nie macam mana?
macam nie haa
game nie memerlukan beberapa orang player
korang amik sebatang pen atau apa-apa benda lah yang boleh dijadikan spinning wheel
korang pusing benda tuh dan benda tuh akan tunjuk siapa "mangsanya"
"mangsa" itu perlu memilih antara "truth" or "dare"
kalau si mangsa tuh memilih truth, dia kena jawab soalan yang ditanya dengan jujur & tak boleh mengelak!
kalau si mangsa tuh memilih dare pulak, dia kena buat apa yang disuruh

haa senang kaann
game nie kalau main ramai-ramai best woo~
haha.
ada satu part tuh tadi aku main
aku yang kena
aku pilih dare. hehe
tau ape quest dorang bg?
aku kena bukak stokin aku letak kat tangan
what the -,-
haha.
aku buat!
lepas kejadian tuh semua tak nak dekat dengan aku *busuk stokin :D

so, apa lagi
try la main!
best! ;p

2 comments:

kyoo reza said...

this game xske ah..
xpasal2 byk lak rahsia terbocor nnt..hu3

sudeh said...

haha
teeet!
nie mesti banyak rahsia zaman2 tok kadok nie kaann ;D