Sunday 27 March 2011

kaki gataai!

Assalamualaikum!
& salam satu malaysia *ceehh, mcm ape jea, haha!

hee~
hari nie kaki aku gatai siket nak pi jalan
aku gy midvalley
kat situ ada showcase canon!
hari nie last day
pergh, berbulu mata den tgk camera at situh
harga pun boley ler tahan
aku keje cuci pinggan tiga bulan pun belum tentu boley beli
agagaga ;p


berjuta jugak la orang kat situ, huk!



kat situh pun ada gak mcm service clinic untuk camera
nak check heartbeat camera korang oke ke tak
haha!

pas abes tengok-tengok camera at situh, pusing-pusing jap
time tengah pusing-pusing situh, tetiba nampak kedai converse
nampak pulak sale up to 70%!
aku apaa lagi, serbu!


70%!


aku dah mengidam lama dah nak beli kasot kat sini, huk!
ada satu kasot nie tadik lawa gila! tak pandang dah aku kasot laen
ibaratnya macam dalam banyak-banyak kasot, aku nampak kat kasot tuh je ada cahaya
haa, cam tuh la lawanya kasot tadik keh3

aku mintak saiz kat akak tuh

aku : kak, nak saiz 5 ada tak?
akak : maaf dik, ada saiz 9 jea

waaaish, memang laa
muat pulak kaki aku pakai kasot saiz 9
gedabak besor!
mengidam lagi la aku pas nie
haha
dah tak ada rezeki nak wat macam mano, huk!

next station, MPH!
carik buku guitar kat sini
jumpaa, tapi aku just baca-baca sket-sket jea
konon macam ada photgraphic memory jea
bhahaha!






dah puas cuci mata, gy makan dan pulang!
time makan tak amek plak gambar
hehe


hudoh kan aku pakai shawl? -,-
aku tak reti pakaaai
nie first time aku keluar pakai shawl
bhahaha, klako muka aku, hudoh habess

adios!(:

No comments: