Friday 18 March 2011

my babes !



Assalamualaikum! (:

heee~ nampak pic tuh kannn
red box (:

Oke, nie first time aku masuk redbox neyh
time nie aku keluar dengan babes2 aku, *ceyh, babes konon. haha
lama tak lepak-lepak sama diorang nie.
setahun ada gak la tak lepak nan diorang nie
ada la sebab musababnye kenapa lama tak lepak
*tak perlu tahu lah kenapa :D

time aku dengar dorang nak gi sini tekezot aku
MAHAL kot kat redbox nie
dulu slalu dok karoke nie kat ampang point jek
*dah naik taraf dahh, lalala

bila tanya illy, dia cakap tak dek la mahal sangat kot cuz bila karaoke tuh + makan skali
so, agak saving lah, kan kan kan? (:

so apa tunggu lagii, memekak jom!


suka katy perry-teenage dream! (:

abang waiter *kawan2 aku suka abang nie kot -,-



tak caye?
nah usha nie dorang comment kat fb (:



haa, kan, betol kan kan? comel ke abg nie? @,@


nie hyper neyhh, TERLEBIH MAKAN~ fifa+una (:

FOOD, GLORIOUS FOOD, MAGICAL FOOD, THE WONDERFUL FOOOOOD~ 
(* sape ingt lagu nie, nie lagu dlm cite ice age! haha) 


makanan dia boley la tahan
kira pas kiteorang keluar karoke nie tak ada singgah-singgah makan dah
haha, kenyanggg weyttt~


location : TANDAS :D

puuunnn boleehh hee~

total bil kiteorang karoke kat sini is RM200 something
tapi tong-tong
satu kepala 25.50 include text
boleh tahan laaa
kenyang pun kenyang
melalak pun puas jugak, 3jam kot kiteorang melalak kat sini ;p


pas karoke gy "window shopping" jap
aku jea la yang windu shopping cuz income tak banyak
tengah sempot haaa, huk!





overall, lepak dengan diorang nie memang besssstt!
terbaik dari ladaaangg~
ngahaha
tapi, pas nie diorang nie ada yang kene pulang hostel daa
huk hwaaaa, :(


saya SAYANG awak semua kawaaaaann (:



No comments: