Monday 20 June 2011

sarung beg plastik tutup muka seminggu gi sekolah

Assalamualaikum! :|

today kemaluan wa jatuh woo ~
HAHA!
yea kemaluan huk!

hari ini hari isnin, so cam biasa ar ada perhimpunan rasmi sekolah
hari nie gak ada penyampaian hadiah untuk game netball MSSD
aku ada update entry tuh disini
dah lama dah cerita game netball MSSD nie, tapi entah kenapa lambat pulak dibagi hadiahnya
alaa hadiah apa la sangat pun, medal dengan sijil jea >.<

dipendekkan cerita, medal tuh ada sepuluh, tapi palyer berlebih lebih berator nya
sebab tercampur kategori under18 and under15
bila sampai turn aku, dah ready konon2 nak disarung kan medal ar
sekali tao apa jadik ?
pfftt~ medal tak cukup
whaaaatt theeeee =='
burit's ayam's mas sungguhh
bayang kan ar aku dah naik atas pentas tuh tetiba medal tak ada
malu tak malu tak ?? HAHA~
yea, aku tak tahu dah kat manoo nak tutup kemaluan guaaa huk!
bebudak kat bawah semua gegelak gila babengg arhh
aku turun pentas wat muka sengih unta cam tak ada pape berlaku, huh!

bila habis perhimpuan naik kelas, dapat pulak member-member cam member aku, memang hampeh ar
dari mula kelas sampai balik sekolah aku kena bahan
ada member aku sorang nie cakap

"wey sudeh, kau dah boleh sarung beg plastik dah pergi sekolah seminggu. malu siot naik atas pentas tapi medal tak ada. HAHA *gelak setan "

aku pun , emmm kau dah boleh diam dah cite dia kann =='

disebabkan aku nie jenis cam tak reti nak balas perbuatan orang , aku just layan apa yang diorang dok bahan aku tuh, huhh

HAHA!
conclusionnya , if benda cenggini jadik kat korang , just senyum jek ar cam tak ada pape berlaku
aku nie hati kering siket
*kering hamboihh !

laaastly , pantun aku reka cipta sendiri

orang bahan, aku tahan =='


adios!(:

No comments: