Sunday 24 July 2011

bersyukur dengan apa yang kau ada

Assalamualaikum ! (:

apa khabar weytt ? ada sehat ke ?
aku sehat jea , alhamdulillah
just get back from shopping raya !
*hambboihh puasa nya belum, shopping raya nya sakan ! haha
tak ada la sakan mana pun , baju dua helai jea hukk
bukan hapoo , tak berapa nak rajin keluar time bulan puasa hee

aku bukan nak cerita pasal apa aku beli tadi, tapi nak cerita pasal bersyukur
time aku pergi shopping tadi ada la budak budak dari sekolah anak anak yatim nie bershopping jugak kat situh
diorang dapat sponser dari someone

bila tengok diorang , aku rasa macam , bersyukur dengan apa yang aku ada
aku ada parents aku , adik adik aku *even kekadang adik adik aku nie agak menyakitkan hati =='
aku ada rumah , even tak lah besar tapi sangat selesa duduk kat rumah nie
aku merantau jauh mana pun still no place like homiee !
sayaangg rumahh muahaha ! >_<

just wanna say , ALHAMDULILLAH for what i have in my life right now
semua nya dah cukup sempurna

and aku berharap , satu hari nanti , aku dah besar , dah kerja sendiri , dah ada rumah besauuu , duit besaauu *ecehh
aku nak tolong mereka mereka yang memerlukan nie
harap harap doa aku nie dimakbulkan , amin !


*puasa dah nak dekat, dah habis ganti puasa lepas ke weyytt ? 


adios!(:

2 comments:

teha said...

agree ! kita ptt bersyukur jee ape yg kita ade.. org yg tamak selalu rugi.. hehe

sudeh said...

teha : yeww betol3 ! :)