Friday, 8 July 2011

gara gara BERSIH

Gara gara perhimpunan BERSIH tuh punyaa pasal , semua schedule gua kena tunda
nak tengok wayang tak boleh , nak pergi tusyen tak boleh , nak pi taekwondo tak boleh
dipendek kan cerita la kan, APAAAA PUNN TAK BOLEHH GRRRR ! >.<


hukk aku niee budak jea, apa yang aku paham pasal bersih bagai nie
baik diam kangg tak pasai pasai kena tibaa lagi laa apa punn tak bolehh huhh!

budak budak dok umah diam diam layan citer monster inc. lalala




adios!(:

10 comments:

alif haris said...

huuhu orag nk jalan2 pn tak boleh jadinye .. grr .. boring r cmni

sudeh said...

alif haris : haa tao tak paa. hukk apaa pun tak bolehh ! >.<

diana said...

sekali sekala.bukan selalu ada pehimpunan bersih..
kalau konsert kita sanggup je bersesak sana sini..
nak tengok wayang pun sanggup redah walau ramai orang..kan???

sudeh said...

diana : hukk tak ada la sekali sekala sangat. bilaa ada masyukk jea jadik cenggituhh huehue xD

ghost writer said...

masa hidup remaja macam nih lar nak amik tau..kang esok jadi 'hari ini dalam sejarah' maka mudah untuk diceritakan pada generasi akan datang..

sudeh said...

gw : huurmm betol gaks kann huhu >.< tapi politik2 punya hal nie memang payah sket nak pahaamm

azwa amani said...

remaja kena ambil tahu tentg negara... ;) jgn sampai kita jadi mangsa tetap ikut dan tak mahu ambil peduli... itu peranan anak muda..

cha zainol said...

remaja pewaris negara. peduli penting juga. btw, boley je berjalan. malaysia masih selamat :)sama sama kita doakan.

Botak said...

pada pemerhatian botak, jalan jem bukan disebabkan bersih tapi polis.

Qamaruls said...

ala sudeh. takyah amik port sgt.
tis week duk umah je keyhh.
next week kuar sakan laa.