Friday 29 July 2011

tiket bola pertama aku !

Assalamualaikum !(:


huehue !
semalam guaa pergi tengokk bolaaaa
warggggg sejaak bilaa gua fan bolaa neyhh ?
HAHA !

memula macam dah nak punah harapan gi tengok bola semalm sebab tak hadooo tiket
habis doe tiket , 85000 ! perghhhhhhhh~
kul 7.30 kiteorang gerak gy bukit jalil tengok ada tiket ke tak
tunggu punya tunggu punya tunggu memangg tak hadooo :(
muka stress tiket tak hado haha
dah malas nak tunggu , kiteorang cabut gy mid kejap
*rumah kedua cik epal
then dapat call dari member

"weyh weyh abang aku cakap ada tambah 20000 tiket doe !"

kami pun apaaa lagi , MARATHON weeeyy !
sekali sampai sampai , umphhh hampeehhh >.<
kiteorang tunggu gak sampai petang nak tengok bola punya pasal






pusing pusing kat bukit jalil tuh walaweyyy bapaak meriah ahhh !
dengan sepanduk bagai , dengan muka cat cat huiyoo HAHA
jelaous gila tengok orang lain dah huhahuha
yang kami berdua nie nak huhahuha cam manoo tiket pun tak hadoo
huk

ada satu insiden nie terjadi kat kawan gua
kawan gua nie pakai baju purple
sedang kami berjalan , tiba tiba

pakcik jual baju : "eh nie penyokong singapore ke , thailand ke mana nie?"
kawan gua : "arr err nanti nak tukar la pakai baju malaysia, hee "

haha ! lepas insiden tuhh jea teruss gy tukar baju malaysia HAHA
malu siott >.<

dah memang rezeki kami gamaknya , dalam pukul 6 lebih macam tuh,
ada pulak orang nak jual tiket
memang cukup cukup 2 tiket
aku baru ingat nak berunding dengan dia kasi murah sikit tiket bab dia letak RM50 untuk tiket RM30 hukk
sekali ramai pulak orang serbuu
aku apaa lagii
"nah bang amik RM100 nie, thanks!"
take it or leave it kan ? haha

lepas dah dapat tiket tuh apaa lagi
dah bolehh joinnn dorang nie semua huhahuha kat stadium
sukaaaa siooot ! xD


muka suka dapat tiket xD



lepas solat maghrib semua baru masuk stadium
hangpa tengokk cam manaa dalam stadium tuh
gilaaa PENUHHH weyyyy !
semuaaa black & yellow , black & yellow
haha





perghh semalam singapore banyak berlakon laa weyyt
terkena sikit tergolek golek nya melampauu
grr memang ar pandai berlakon mereka mereka nie
bullsiit >.<


pape pun , congrats HARIMAU MALAYA even tak menang this game kann
tapi korang dah buat yang terboiiikkk kaann ? ;D



last pitcha nie gua songlap dari FB
akuu loikkkkeee habiis ! HAHA
aku tak tahu laa cam manoo photographer nie boleh hamik gambar cam nie
GILA SHOMART !
safee sali & amirul hadi breakdance tengah padangg weyyy xD



♥ HARIMAU MALAYA


adios!(:

3 comments:

qscha said...

ngek ,photographer yg tngkap gmbr nehh tgn duk klik jehh .dan sgt2 pnat sbb nak pakai kamera ,lens lg besau dari kamera .hahahaha

Gary Asip said...

hahahaha... gambar last sumpah lawak!! XD..

best la dapat tengok live~.. T^T

sudeh said...

qasha : HEHEE ;)
gary : haha kaan ? hukk jom ar joinn tengok livee gilaa best ;D