Saturday, 16 July 2011

sekolah aku ada beketul ketul DOREMON !

Assalamualaikum ! (:

dua hari lepas baru jea berlangsung hari sukan sekolah gua
lambat kan ? huk !

aku seperti biasa la , mana amik pape acara
perut dah boroi lagi mau lari memang tak la kan cite dia
muahaha !







JENG JENG JENGG !
HAHA !
sekolah aku hado doremon. sekolah kau hado ? lalala
kemukakan lah hajat apa jea yang korang nak , konpem wa cakap lu , doremon nie mesti tolong punya lahh 
tolong apa ? tolongg gelak, huhu =='
doremon yang cenggini apaaaa punn tak bolehh huehue ~












haa nie la akibat melampau lampau sangat lari kann
huehue xD
overall , tahun ni sukan tahunan yang palingg baaaaikkk punyaaa !
lepas nie dah chaow dah dari sekolah nie
nanti dah besau panjang mesti rindu time time cenggini
sobs sobs T____T
 
 
yang pasti , MAJU LAH SUKAN UNTUK MALAYSIA ! xD
 
 
notes : pictures are kindly donated by Frhnh , Ff , Syhrh ! thanks woit jadik photographer tak bergaji. jasa mu amak dikonanggg ! ^^
 
 
adios!(:

5 comments:

syafiqakarim said...

hahah comel kot.
ada lagi tak muka doremon tu?
nak ;p

ah..rindu time sukan ;')

cik aletheea : said...

haha..kata perut dah boroi...
patut nye kene masuk sume-sume acara lar...termasuk jadi doraemon tue ;p

sudeh said...

syafiqa : HAHA ! ada dekat muzium peringatan sekolah sudeh. hehe nak ekh xD

cik aletheea : HAHAHAHAHA ! betul gak enn ==' heee

Qamaruls said...

transformers pakai helmet tu pon ade. pe citer? tema jepun ke US nie?

sudeh said...

qamarul : HAHA ! ini one world *satu malaysia = satu dunia. semuaa hadoo xD