Sunday 24 July 2011

tempeyek mari !



Assalamualaikum !

tuuuu diaaa demam raya mai dahhh !
HAHA
puasanya belum kemain lagi persiapan dia huk =='

nampak tak tempeyek kat atas tuh ?
tuh mak guaa juaal
sebelum nie jual cenggitu cenggitu jea
sejak dua menjak nie semakin bermotivasi hahh mak aku nak bukak bussiness
*baru lepas kena brainwash dengan seseorang rasanya mak aku nie >_<

tadi pagi aku bangun tido
tengok tengok , tuuuuuu diaaaaaaaaa banyak gilaaaa plastic packing tempeyek
ini bussiness betol nie
haha !

tapi tempeyek yang nie memangg aku loikeee haabis !
soooodaaaaaapp gilaaaa !
aku sebenarnya bukan peminat tempeyek
kalau pergi jejalan rumah orang , dia hidang tempeyek memang aku tolak tepi jea
tapi entah kenapa tempeyek yang nie seriuss sedaaapp seyhh !

nak beli ?
boleh rodger sini

norjah othman - 016-6869504

setengah kilo RM15
ada dua rasa , kacang tanah & kacang hijau
murahh jeaa huehue

memang ler ramai yang jual tempeyek tapi yang nie sodaaap sikit *sedap banyak sebenarnya
memang tak dapat laa sesedap tempeyek nie kat memana pun hehe !

kalau nak rasa cam mana tempeyek tuh , rodger jea mak aku , nanti kiteorang hanto ar sample kalau korang dok dekat dekat area KL
tapi kalau yang bukan duduk kat area KL , kami boleh post kan untuk anda *tapi tak termasuk duit hantaran yea (:

mohh beeeliii mohh belii !

*boleh ar korang tepek tempeyek nie time raya nanti lalala

adios!(:

1 comment:

Op Anaz said...

wah...macam menyelerakan jek..:-)